Το ιστολόγιο κατασκευάστηκε το 2007 για να υπάρχει καλύτερη επικοινωνία μεταξύ μας ώστε να μπορούμε να λύνουμε τις απορίες μας και να καταθέτουμε τις προτάσεις μας γύρω από το μάθημα της Τεχνολογίας.
Από το 2011 αφορά στο αντικείμενο των Ερευνητικών Εργασιών
Ερωτήματα: Δημιουργία ομαδών – Δημιουργία ερωτηματολογίου
Διαδικασία: Χωριστήκαμε ανεξάρτητα με τον βαθμό στις εξής κατηγορίες μετά από επιλογή του οργανωτή : 1) Οργανωτής – Τατιάνα Καραντζή 2) Καλλιτέχνης – Αντώνης Λεοντίδης 3) Κομπιουτεράς – Γιώργος Γιαννακός 4) Επιστήμονας – Έλενα Αντωνάκου 5) Αναλυτής – Λίλη Βατίστα
Αποτελέσματα: Επιτυχής δημιουργία 4 ομαδών με κάθε μαθητή να έχει και ξεχωριστό ρόλο για την ομάδα.’ Ακόλουθες ενέργειες’ : Εύρεση ονόματος <>. Η σκέψη προήλθε απλά κάνοντας αναγραμματισμό των αρχικών του μικρού ονόματος του καθενός μέλους.
Απολογισμός/Συμπεράσματα: Σαν ομάδα ταιριάξαμε αμέσως !
Διαδικασία: Αποφασίσαμε ότι σε κάθε ερωτηματολόγιο θα πρέπει οι ερωτήσεις να συσχετίζονται με τα εξής θέματα : 1) Οικογένεια 2) Εκπαίδευση 3) Ψυχολογία 4) Σχέσεις 5) Ελεύθερος χρόνος – Ψυχαγωγία – Χόμπι 6) Ενδοσχολική βία.
Αποτελέσματα: Κατηγοριοποίηση των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου
Απολογισμός/Συμπεράσματα: Εμβαθύναμε στην εκμάθηση χτίσης ενός σωστού ερωτηματολογίου
Ερωτήματα: Ανάδειξη προγράμματος με το οποίο οι απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο καταμετρούνται σε χρόνο μηδέν όπως και η επίτευξη υπολογισμού των ποσοστών.
Διαδικασία: Χρησιμοποίηση ενός διαδικτυακού προγράμματος, κατάλληλο για τις ανάγκες κάθε ομάδας για την δημιουργία ενός ερωτηματολογίου.
6 σχόλια:
Ημερομηνία: 1η εβδομάδα (26/9 – 27/9)
Όνομα Ομάδας: @ ΓΕΛΤΑ @
Σύντομη Παρουσίαση Ερευνητικής Δραστηριότητας: (κενό)
Ερευνητική Μέθοδος: (κενό)
Ερωτήματα: Δημιουργία ομαδών – Δημιουργία ερωτηματολογίου
Διαδικασία: Χωριστήκαμε ανεξάρτητα με τον βαθμό στις εξής κατηγορίες μετά από επιλογή του οργανωτή :
1) Οργανωτής – Τατιάνα Καραντζή
2) Καλλιτέχνης – Αντώνης Λεοντίδης
3) Κομπιουτεράς – Γιώργος Γιαννακός
4) Επιστήμονας – Έλενα Αντωνάκου
5) Αναλυτής – Λίλη Βατίστα
Αποτελέσματα: Επιτυχής δημιουργία 4 ομαδών με κάθε μαθητή να έχει και ξεχωριστό ρόλο για την ομάδα.’ Ακόλουθες ενέργειες’ : Εύρεση ονόματος <>. Η σκέψη προήλθε απλά κάνοντας αναγραμματισμό των αρχικών του μικρού ονόματος του καθενός μέλους.
Απολογισμός/Συμπεράσματα: Σαν ομάδα ταιριάξαμε αμέσως !
Ντοκουμέντα/Βιβλιογραφικές αναφορές: (κενό)
Ημερομηνία: 2η Εβδομάδα (24/10)
Όνομα Ομάδας: @ ΓΕΛΤΑ @
Σύντομη Παρουσίαση Ερευνητικής Δραστηριότητας: Αναζήτηση ιστοσελίδας Ζαννείου Γενικού Λυκείου Πειραιά & ιστοσελίδας μαθήματος τεχνολογίας – Ανάλυση αυτών – Συζήτηση για τη σύνταξη του ερωτηματολογίου
Ερευνητική Μέθοδος: Αναζήτηση πληροφοριών μέσω των προαναφερθέντων ιστοσελίδων και ανάγνωση σχετικών εργασιών μαθητών περασμένων ετών.
Ερωτήματα: Σωστός τρόπος αναζήτησης πληροφοριών στο διαδίκτυο
Διαδικασία: Αναφέρθηκε προηγουμένως
Αποτελέσματα: Κατανόηση σωστού τρόπου αναζήτησης πληροφοριών στο διαδίκτυο & σύνταξης ενός ερωτηματολογίου.
Απολογισμός/Συμπεράσματα: Μάθαμε καινούργια πράγματα σχετικά με τα ερωτηματολόγια. Πλέον η σκέψη μας έγινε πιο συγκεκριμένη
Ντοκουμέντα/Βιβλιογραφικές αναφορές: 1) Ιστοσελίδα Ζαννείου Γενικού Λυκείου Πειραιά: http://lyk-peir-zanneio.att.sch.gr/
2) Ιστοσελίδα του μαθήματος της τεχνολογίας: http://texnoschool.pbworks.com/
Ημερομηνία: 3η Εβδομάδα
Όνομα Ομάδας: @ ΓΕΛΤΑ @
Σύντομη Παρουσίαση Ερευνητικής Δραστηριότητας: (κενό)
Ερευνητική Μέθοδος: (κενό)
Ερωτήματα: Αρχή σύνταξης του ερωτηματολογίου
Διαδικασία: Αποφασίσαμε ότι σε κάθε ερωτηματολόγιο θα πρέπει οι ερωτήσεις να συσχετίζονται με τα εξής θέματα :
1) Οικογένεια
2) Εκπαίδευση
3) Ψυχολογία
4) Σχέσεις
5) Ελεύθερος χρόνος – Ψυχαγωγία – Χόμπι
6) Ενδοσχολική βία.
Αποτελέσματα: Κατηγοριοποίηση των ερωτήσεων του ερωτηματολογίου
Απολογισμός/Συμπεράσματα: Εμβαθύναμε στην εκμάθηση χτίσης ενός σωστού ερωτηματολογίου
Ντοκουμέντα/Βιβλιογραφικές αναφορές: (κενό)
Ημερομηνία: 4η Εβδομάδα (31/10 – 3/11)
Όνομα Ομάδας: @ ΓΕΛΤΑ @
Σύντομη Παρουσίαση Ερευνητικής Δραστηριότητας: (κενό)
Ερευνητική Μέθοδος: (κενό)
Ερωτήματα: Κατασκευή ερωτηματολογίου
Διαδικασία: Συνεργασία της 1ης ομάδας με την 3η και της «2ης» με την 4η για καλύτερο αποτέλεσμα όσον αφορά την κατασκευή του ερωτηματολογίου.
Αποτελέσματα: 2 Ερωτηματολόγια περίπου 20 ερωτήσεων
Απολογισμός/Συμπεράσματα: Μάθαμε να συνεργαζόμαστε με περισσότερα άτομα
Ντοκουμέντα/Βιβλιογραφικές αναφορές: (κενό)
Ημερομηνία: 5η Εβδομάδα (7/11 – 10/11)
Όνομα Ομάδας: @ ΓΕΛΤΑ @
Σύντομη Παρουσίαση Ερευνητικής Δραστηριότητας: (κενό)
Ερευνητική Μέθοδος: (κενό)
Ερωτήματα: (κενό)
Διαδικασία: Ανάρτηση ερωτηματολογίων ομαδών 1 – 3 & “2” – 4 και η επεξεργασία αυτών.
Αποτελέσματα: Επεξεργασία ερωτηματολογίων από όλα τα άτομα του Project.
Απολογισμός/Συμπεράσματα: (Αναφέρθηκε)
Ντοκουμέντα/Βιβλιογραφικές αναφορές:
1) Ιστοσελίδα Ερευνητικών Εργασιών Ζαννείου Γενικού Λυκείου Πειραιά : zanneiolykeio.blogspot.com
Ημερομηνία: 6η Εβδομάδα (14/11)
Όνομα Ομάδας: @ ΓΕΛΤΑ @
Σύντομη Παρουσίαση Ερευνητικής Δραστηριότητας: (κενό)
Ερευνητική Μέθοδος: (κενό)
Ερωτήματα: Ανάδειξη προγράμματος με το οποίο οι απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο καταμετρούνται σε χρόνο μηδέν όπως και η επίτευξη υπολογισμού των ποσοστών.
Διαδικασία: Χρησιμοποίηση ενός διαδικτυακού προγράμματος, κατάλληλο για τις ανάγκες κάθε ομάδας για την δημιουργία ενός ερωτηματολογίου.
Αποτελέσματα: Εκμάθηση δημιουργίας ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.
Απολογισμός/Συμπεράσματα: (Αναφέρθηκε)
Ντοκουμέντα/Βιβλιογραφικές αναφορές:
1) Ιστοσελίδα του μαθήματος της τεχνολογίας: http://texnoschool.pbworks.com/
Δημοσίευση σχολίου