Το ιστολόγιο κατασκευάστηκε το 2007 για να υπάρχει καλύτερη επικοινωνία μεταξύ μας ώστε να μπορούμε να λύνουμε τις απορίες μας και να καταθέτουμε τις προτάσεις μας γύρω από το μάθημα της Τεχνολογίας.
Από το 2011 αφορά στο αντικείμενο των Ερευνητικών Εργασιών
Γιώργο Χρόνια Πολλά. Η μεθοδολογία είναι αυτό που στις πειραματικές έρευνες κάναμε με το διάγραμμα ροής. Τα μέσα στις κοινωνικές εργασίες είναι κυρίως τα ερωτηματολόγια. Η περίληψη είναι μια πολύ σύντομη περιγραφή όλης της εργασίας και γράφεται αφου την τελειώσεις. Στην παρουσίαση της εργασίας πρέπει να έχεις το προιον σου (το διαφημιστικό) και να το δοκιμάσεις με το ρελικό σου ερωτηματολόγιο.
εαν γράψω το διαγραμμα ροης στη μεθοδολογία τότε στο 8.5 τί θα κάνω;( η μεθοδολογία είναι στο 6.6)
στο 6.1 λέτε να γράψω τα θέματα που περιλαμβανει η έρευνα. η δικία μου έρευνα έχει τίτλο Εύρεση του ιδανικού κινητού τηλεφώνου για τους μαθητές της Α΄5 τάξης του Ζαννείου Πειραματικού Λυκείου Πειραιά εχω γραψει ότι τα θέματα είναι τα κινητα τηλέφωνα και τα χαρακτηριστικά τους ειναι σωστο? στην αξιολόγηση ιδεών οι ιδέες που θα γράψω γίνεται να έχουν αποριφθεί; στην έρευνα στην αγορά τα κινητά που θα βρώ ότι πολούνται πολύ πρέπει να έχουν κάποιες κύριες προδριαγραφές από αυτές που βγήκαν από το ερωτηματολόγιό μου:
κ.ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: ΠΟΙΑ 5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ καθιστουν ενα μαθημα αγαπημενο συμφωνα με τους μαθητες του α1 Ζ.Π.Λ.Π. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΡΟΣ ΕΞΗΓΗΣΗ. ΤΙ ΛΕΤΕ?
K.ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΧΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ:ΠΟΙΑ 5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Α1 Ζ.Π.Λ.Π ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΟΙ ΠΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΙ ΛΕΤΕ?
εαν γραψω το διάγραμμα ροής στη μεθοδολογία η οποία είναι το 6.6 τότε στο 8.5 τι θα γράψω? γίνεται στο 8.3 να βάλω μία ιδέα που απορρίφθηκέ? στην έρευνα αγοράς να βρώ τα προϊόντα που πουλούνται ανεξαρτήτως των κυρίων προδιαγραφφών τους?
ΚΥΡΙΕ,ΕΧΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΙ 8Α Η8ΕΛΑ Ν ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Τ ΦΤΙΑΞΩ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ??
ΚΥΡΙΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΠΟΙΑ 5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΘ Α1 Ζ.Π.Λ.Π ΠΙΣΤΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΟΙ ΠΡΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ. ΤΙ ΛΕΤΕ? ΑΛΕΒΙΖΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
εαν στη μεθοδολογία κάνω το διάγραμμα ροής τότε στο 8.5 τι διάγραμμα θα κάνω? στην έρευνα αγοράς θα βρω τα κινητά με τις περισσότερες πωλήσεις ανεξαρτήτως μάρκας ή της προτιμόμενης μάρκας? στο 6.1 στα θέματα τι θα βάλω?
10 σχόλια:
στη μεθοδολογια τι πρεπει να γράψουμε γιατι δεν ξερω τη διαφορα με τον καταλογο των μεσων και τησ μεθοδολογιας;(εχω κοινωνικη εργασια)
στην περιληψη θα γραψω μια συντομη περιγραφη της εργασιας μου ή αναφορα περιπου των τομεων που εχω χορισει την εργασια;
στην παρουσιαση της εργασιας θα κανω το τελικο ερωτηματολογιο ή πιο μετα;
στην παρουσιαση της εργασιας θα πρεπει να εχω ετοιμο το διαφημιστικο;
Γιώργο Χρόνια Πολλά.
Η μεθοδολογία είναι αυτό που στις πειραματικές έρευνες κάναμε με το διάγραμμα ροής.
Τα μέσα στις κοινωνικές εργασίες είναι κυρίως τα ερωτηματολόγια.
Η περίληψη είναι μια πολύ σύντομη περιγραφή όλης της εργασίας και γράφεται αφου την τελειώσεις.
Στην παρουσίαση της εργασίας πρέπει να έχεις το προιον σου (το διαφημιστικό) και να το δοκιμάσεις με το ρελικό σου ερωτηματολόγιο.
εαν γράψω το διαγραμμα ροης στη μεθοδολογία τότε στο 8.5 τί θα κάνω;( η μεθοδολογία είναι στο 6.6)
στο 6.1 λέτε να γράψω τα θέματα που περιλαμβανει η έρευνα.
η δικία μου έρευνα έχει τίτλο Εύρεση του ιδανικού κινητού τηλεφώνου για τους μαθητές της Α΄5 τάξης του Ζαννείου Πειραματικού Λυκείου Πειραιά
εχω γραψει ότι τα θέματα είναι τα κινητα τηλέφωνα και τα χαρακτηριστικά τους
ειναι σωστο?
στην αξιολόγηση ιδεών οι ιδέες που θα γράψω γίνεται να έχουν αποριφθεί;
στην έρευνα στην αγορά τα κινητά που θα βρώ ότι πολούνται πολύ πρέπει να έχουν κάποιες κύριες προδριαγραφές από αυτές που βγήκαν από το ερωτηματολόγιό μου:
κ.ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: ΠΟΙΑ 5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ καθιστουν ενα μαθημα αγαπημενο συμφωνα με τους μαθητες του α1 Ζ.Π.Λ.Π. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΡΟΣ ΕΞΗΓΗΣΗ. ΤΙ ΛΕΤΕ?
K.ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΧΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ:ΠΟΙΑ 5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Α1 Ζ.Π.Λ.Π ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΟΙ ΠΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΙ ΛΕΤΕ?
εαν γραψω το διάγραμμα ροής στη μεθοδολογία η οποία είναι το 6.6 τότε στο 8.5 τι θα γράψω?
γίνεται στο 8.3 να βάλω μία ιδέα που απορρίφθηκέ?
στην έρευνα αγοράς να βρώ τα προϊόντα που πουλούνται ανεξαρτήτως των κυρίων προδιαγραφφών τους?
ΚΥΡΙΕ,ΕΧΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΙ 8Α Η8ΕΛΑ Ν ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Η ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Τ ΦΤΙΑΞΩ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΟ??
ΚΥΡΙΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ
ΠΟΙΑ 5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΘ Α1 Ζ.Π.Λ.Π ΠΙΣΤΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΟΙ ΠΡΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ. ΤΙ ΛΕΤΕ? ΑΛΕΒΙΖΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
εαν στη μεθοδολογία κάνω το διάγραμμα ροής τότε στο 8.5 τι διάγραμμα θα κάνω?
στην έρευνα αγοράς θα βρω τα κινητά με τις περισσότερες πωλήσεις ανεξαρτήτως μάρκας ή της προτιμόμενης μάρκας?
στο 6.1 στα θέματα τι θα βάλω?
Στις κοινωνικές εργασίες,θα βάλουμε ως μεταβλητές τις ερωτήσεις που θέσαμε στο ερωτηματολόγιο ή δε θα γράψουμε μεταβλητές;
Τι διαφορά έχουν ο σχεδιασμός προιόντος,περιγραφή κατασκεύης προιόντος και η μεθοδολογία;
Στις ιδέες τι ακριβώς θα πρέπει να γράψουμε;
Δημοσίευση σχολίου