Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Τμήμα Ενδιαφέροντος 1
Μαθαίνω και Διδάσκω - Πειράματα Φυσικής σε Κόμικς
Ημερολόγιο Ομάδας 1
Εδώ θα γράφονται τα εβδομαδιαία ημερολόγια της ομάδας σε μορφή σχολίων



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η ομαδα μου ειναι η ομαδα νουμερο 1 η οποια θα ασχοληθει με το πειραμα πουσχετιζεται με τν τριβη! Ειμαστε η dream team!! σε αυτη η ομαδα αποτελειται απο τους: ΔΟΥΡΑ ΣΟΦΙΑ,ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΡΙΣΠΟΣ,ΚΟΥΒΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ,ΚΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ,ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

Σοφία είπε...

3/10/2011
Στο μάθημα του κ.Τζωρτζάκη ασχοληθήκαμε με τον άνθρωπο του Βιτρούβιου του Λεονάρντο ντα Βίντσι
ο οποιος συμφωνα με τις μελετες του κατέληξε στο συμπερασμα οτι το ύψος του ανθρώπου ισούται με το άνοιγμα των χεριων του.
Μας ρώτησε ποια από τα παιδιά σύμφωνουν με αυτήν την άποψη και ποια διαφωνονούν..το μεγαλύτερο ποσοστό της τάξης συμφώνησε...έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε και εμεις το πείραμα στην τάξη. Μετρήσαμε το ύψος και το άνοιγμα των χεριών 10 παιδιών..τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:
ΎΨΟΣ: ΆΝΟΙΓΜΑ ΧΕΡΙΩΝ:
1)1,72 1)1,72
2)1,86 2)1,89
3)1,73 3)1,70
4)1,68 4)1,70
5)1,74 5)1,72
6)1,62 6)1,64
7)1,90 7)1,88
8)1,85 8)1,84
9)1,75 9)1,77
10)1,79 10)1,84

Ο μέσος άνθρωπος έχει ύψος 1,76{αφαιρώντας τα παππούτσια} και άνοιγμα χεριών 1,77
άρα αυτή ή θεωρία ισχύει για έναν μέσο άνθρωπο

Σοφία είπε...

24/10/2011
Στο μάθημα της κυρίας Δημητρακοπούλου ασχοληθήκαμε για τους τρόπους σύνδεσης..που είναι η παράλληλη και η σύνδεση σε σειρά , και για το τρόπο μεταβολλής της έντασης , της τάσης και της αντίστασης σε καθεμία απο αυτές . Μας είπε ότι αντίσταση ενός αγωγού εξαρτάται από το υλικό ,το πάχος , και το μήκος του αγωγού . Ύστερα ασχοληθήκαμε με την τριβή ενώ μας έβαλε να σκεφτούμε από τι εξαρτάται αυτή .
Ο κύριος Τζωρτζάκης μας έδωσε τη διεύθυνση για να κατεβάσουμε το πρόγραμμα Comic Strip Creator και κάποια cliparts με χαρακτήρες για να μας βοηθήσουν στη δημιουργία των κόμικ.

Σοφία είπε...

31/10/2011
Στο μάθημα της κυρίας Δημητρακοπούλου
ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο της τριβης. Μας μοίρασε φυλλάδια και μας έκανε πειράματα για να δούμε ποιοι είναι οι παράγοντες απο τους οποίους εξαρτάται. Οι παράγοντες αυτοί ήταν η μάζα του σώματος καθώς και το υλικό της επιφάνειας στην οποία βρίσκεται το σώμα. Ο τύπος της είναι Τ=μ*Ν όπου μ συμβολίζει το συντελεστή τριβής ανάλογα με το υλικό της επιφάνειας και Ν η κάθετη αντίδραση της επιφάνειας.
Την επόμενη ώρα στο μάθημα του κ.Τζωρτζάκη μας έδωσε θέματα για να διαλέξουμε να ασχοληθούμε. Τα θέματα αυτά ήταν τα εξής:
1)ΒΡΑΣΜΟΣ
2)ΕΛΑΤΗΡΙΑ
3)ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ
4)ΤΡΙΒΗ
Η δική μου ομάδα αποφάσισε να ασχοληθεί με την τριβη!

Σοφία είπε...

1/11/2011
Ο κύριος Τζωρτζάκης έθεσε ερωτήματα σε κάθε ομάδα σύμφωνα με το θέμα που είχαν επιλέξει να ασχοληθούν. Στην δικιά μου ομάφα μιας και ασχολήται με το θέμα της τριβής μας έθεσε την εξής ερώτηση:
Γιατί τα λάστιχα της Formula 1 είναι φαρδιά;
Σύμφωνα με πληροφορίες που βρήκαμε το φαρδύ λάστιχο σημαίνει καλύτερα κρατήματα στις στροφές,μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος και μεγαλύτερη ασφάλεια στην οδήγηση. Βοηθά στην διατήρηση της επαφής με το δρόμο,υπάρχει δηλαδή υψηλή πρόσφυση{συγκόλληση}και έτσι επιτρέπεται και η καλύτερη κίνηση του οχήματος.

Σοφία είπε...

13/11/2011
Η ομάδα μου παρακολούθησε το πείραμα που έκανε η ομάδα του βρασμού όπου από αυτό τα αποτελέσματα του θα βγαίνανε θα απαντάγανε στις ερωτήσεις που είχε θέσει ο κύριος Τζωρτζάκης στην ομάδα αυτή.

Σοφία είπε...

Τις τελευταίες εβδομάδες ασχολούμαστε όλες οι ομάδες με την τελική μας παρουσίαση όπου η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει τα θέμα με το οποίο έχει ασχοληθεί σε μορφή γραπτής εργασίας.
Η τελική εργασία πρέπει να περιέχει πολλές πληροφορίες για τον βρασμό καθώς και:
-τίτλο
-υπόθεση
-θεωρία
-περιγραφή διαδικασίας
-μετρήσεις
-επεξεργασία αποτελεσμάτων
-συμπεράσματα
-ερμηνεία
-βιβλιογραφία

Σοφία είπε...

12/1/2012
Παρακολουθήσαμε την παρουσιάση μιας άλλης ομάδας από το πρότζεκτ για το βίντεο. Η παρουσίαση ήταν ιδιαίτερα καλή και αρκετά καλά προετοιμασμένη