Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Βιβλιογραφία

Εδώ θα αναφέρετε τις πηγές που βρήκατε τις πληροφορίες, σχετικά με την έρευνα του ερωτηματολογίου (Κεφάλαιο 12 της εργασίας).
Οι πληροφορίες (θεωρία) δεν χρειάζεται να γραφτούν εδώ αλλά μόνο στην εργασία σας.

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΚΟΥΒΑ Α1.ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ,ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΔΙΑΜΩΡΦΟΜΕΝΗ(ΚΕΦΑΛΑΙΑ) ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ.

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Θα το δούμε αυτο στην τάξη. Σίγουρα πάντως πρέπει να βάλετε τις απαντήσεις στον πίνακα όπως όλοι. Τα κεφάλαια της εργασίας ειναι αυτά που έχει το βιβλίο. Αν χρειαζόταν κάποιος διευκρινήσεις μπορούσε να ρωτήσει εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έχω βρει εδώ και μέρες την πηγή αλλά δεν είναι άμεσα συσχετιζόμενη με το θέμα της εργασίας αλλά δε μπορούσα να βρω τίποτα καλύτερο...ούτως ή άλλως είπατε πως ακόμη κ αν δεν είναι η πηγή μας τελείως σχετική με το θέμα της έρευνας δεν υπάρχει πρόβλημα απλά να έχει όσο το δυνατόν περισσότερα κοινά σημεία...

http://www.pc4allgr.com/modules/news/article.php?storyid=808

υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τη χρήση Η/Υ από μαθητές λυκείου και πιστεύω ότι είναι ικανοποιητική πηγή...

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Πολύ καλή η πηγή σου Γιάννη. Μένει να την αξιοποιήσετε καλα.
Θα ειδες παντως οτι και αυτος θεωρει (λανθασμένα) οτι αν καποιος εχει mail αυτο σημαίνει οτι χρησιμοποιει τον Η/Υ "καλα"

Ανώνυμος είπε...

Α,ωραία!

Όσον αφορά την αξιοποίηση της πηγής μας για τη Θεωρία-Παρουσίαση του Προβλήματος σε αυτό το κομμάτι της εργασίας να επεξεργαστούμε τις πληροφορίες; Δηλαδή, αφού περάσουμε στο δεύτερο κεφάλαιο τις πληροφορίες, να γράψουμε και τις δικές μας απόψεις πάνω στο άρθρο ή όχι;

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

....να γράψουμε και τις δικές μας απόψεις πάνω στο άρθρο ή όχι;
Βέβαια, αυτο ακριβώς, αφου βέβαια επεξεργαστούμε τα αποτελέσματα.

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Α1.ΒΡΗΚΑ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2004 ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΩΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ SITE ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.http://www.geocities.com/dgtfeargr/ergasia.html

Η εργασία αυτή ειναι μια εργασία τεχνολογίας απο κάποιον η κάποιους μαθητές και το επίπεδό της ειναι αρκετά χαμηλό. Το θέμα δεν ειναι ιδιαίτερα σχετικό αλλα αν νομίζεις οτι μπορεις να χρησιμοποιήσεις κάτι, εστω και κάνοντάς του κριτική, μπορείς να το κάνεις.
Αν βρεις κατι αλλο να το γράψεις εδω και οχι εκει που το έγραψες.

sevi@3 είπε...

Νομίζω ότι μια πηγή που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την βρίσκεται στο www.kee.gr αν πατήσουμε τη λέξη "έρευνες" και μετά "Χρήση Η/Υ από τους μαθητές"...

Ανώνυμος είπε...

Στο παρακατω link εντοπησα ενα αρθρο της εφημεριδας "Το Βημα" σχετικο με την δραση των μαθητων του λυκειο μεσω internet σε σχεση με ποικιλα θεματα:
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12557&m=A62&aa=1

Ανώνυμος είπε...

ΣΤ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK ΕΝΤΟΠΙΣΑ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΤΟ ΒΗΜΑ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΘΕΜΑ "ΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ. http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12449&m=C16&aa=2

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Αυτα τα τελευταία αρθρα ειναι κατάλληλα μόνο για γενικές πληροφορίες στο κεφάλαιο των κοινωνικών αναγκών. Το τελευταίο όμως ειναι του 1997!!

Δαβάκης Σπύρος είπε...

Έχω βρει μια πηγή που νομίζω ότι ήταν σχετική για να τη χρησιμοποιήσουμε στη θεωρία.link:http//news.bbc.co.uk/2/technology/4403574.stm

δημητρης τρικουλης είπε...

ΚΥΡΙΕ ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ,ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗς ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗς ΕΡΕΥΝΑΣ?ΓΕΡΩΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ Α1

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Σπυρο η πηγη σου δεν δουλεύει.
Αθανασία, δεν θα κάνουμε συμπηρωματική έρευνα σε αυτην την εργασία.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ Ή ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΠΑΝΩ?ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ Α1

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ?ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ Α1

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Αθανασία, είπαμε με τα ποσοστά φτιάχνουμε τα γραφήματα οχι με τα νούμερα.
Για να υπολογίσετε αυτα που σας ζητάω, διαιρείτε το άθροισμα με το σύνολο των αθροισμάτων σε κάθε τομέα, πχ αριθμο κοριτσιών με αριθμο μαθητών και βγάζετε ενα νούμερο πχ 0,412. Απο το μενου format, numbers του λέτε να το δείξει σαν ποσοστό δηλ. 41,2%

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ?ΑΘΑΝΑΣΙΑ Α1

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΜΜΟΥΣ Α3 είπε...

Κύριε βρήκα στην ιστιοσελιδα http://www.pc4allgr.com/modules/news/article.php?storyid=808 μια έρευνα η οποία αναφέρει τη χρηση υλεκτρονικου υπολογιστη απο μαθητες λυκειου στο σπιτι, ποσοστα για το ποσοι εχουν ηλεκτρονικο ταχυδρομειο και πως επιρεαζει η κατευθυνση του σχολειου (Θετικη, Τεχνολογικη,Θεωρητικη) τη χρηση του υπολογιστη

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΜΜΟΥΣ Α3 είπε...

Επίση βρηκα μια πληρης έρευνα που εγινε απο μαθητες και μαθητριες στη σελιδα http://www.etpe.gr/files/proceedings/uploads/p076.pdf

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Την πρώτη έρευνα την εχει βρει και άλλος.
Η δεύτερη, ειναι πολυ καλή και ειναι γραμμένη σε μορφή paper για δημοσίευση σε βιβλίο.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσεται στοιχεια και απο τις δύο. Μπράβο

Ανώνυμος είπε...

ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Α4
www.hri.org/E/1998/98-12-02.dir/keimena/greece/greece1.htm
Σε αυτό το link έχει ένα άρθρο της Λιανας Σπυροπούλου για μια έρευνα που έγινε από το πρόγραμμα "ΑΤΗΙΝΑ"
για τη σχέση των μαθητών Λυκείου με τους υπολογιστές.

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Ενδιαφέρον αρθρο Κατερίνα αλλά να συμπεριλάβεις και την ημερομηνία του

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΜΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ?ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ Α1

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Αθανασία, εδω γράφουμε για τη βιβλιογραφία.
Δεν πειράζει να ειναι μεγάλα τα γραφήματα, απλά ξοδευεις πολυ μελάνι που κοστίζει.