Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2007

Απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο

Στη διεύθυνση
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=paWJiNr3hYFvLIPwd8yu3Mw&hl=el#
βρίσκεται ο πίνακας στον οποίο θα συμπληρώσετε τις απαντήσεις απο το ερωτηματολόγιο.
Αν σας ζητηθεί κάποιος λογαριασμός gmail για να μπείτε, και δεν έχετε, φτιάξτε έναν. Λειτουργει επίσης και με λογαρισμό yahoo, ίσως και με άλλους.
Οπως φαίνεται και στο υπόδειγμα, θα συμπληρώνετε ενα Χ στα αντίστοιχα κελιά. Οταν τελειώσετε μπορείτε να σώσετε το αρχείο και να το κλείσετε απο το κουμπί που βρίσκεται πάνω δεξιά. (Ετσι κι αλλιως όμως, ο πίνακας σώζεται αυτόματα κάθε μερικά λεπτά).
Μπορείτε να δειτε τον ενημερωμένο πίνακα και στο texnoschool.pbwiki.com
Οποιαδήποτε απορία μπορείτε να την γράψετε εδώ με μορφή σχολίου.
ΥΓ Υπάρχει και ενσωματωμένο chat για να μιλάτε οσοι ειστε on-line

56 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Α1.ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ SPREADSHEETS.GOOGLE.COM

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Φτιάχνεις ένα λογαριασμό στο gmail.com και οταν σε ρωτάει για λογαριασμό google του δίνεις αυτόν. Το ίδιο μπορείς να κάνεις αν εχεις λογαριασμό yahoo

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Α1.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.ΕΧΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ.ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ;(ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ)

Γιάννης Κανονάκης α'2 είπε...

Κύριε Τζωρτζάκη,εγώ έφτιαξα gmail αλλά μόλις μπάινω στην ιστοσελίδα με στέλνει στα εισερχόμενα μου στο gmail μου και όχι στον πίνακα...

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Περιμένετε τελευταια στιγμη και τώρα θα τρέχετε.
Κάντε το εξής: Στο http://mail.google.com.ανοίγει το gmail. Αν εχετε ήδη λογαριασμό, πατάτε αποσύνδεση πάνω δεξιά. Στη συνέχεια κάνετε σύνδεση στον λογαριασμό zanneiostudents@gmail.com με password το zanneio2007
Μετά ανοίγετε τον πίνακα που βρίσκεται στη σελίδα που γράφω στην αρχή.
Ευχομαι τωρα να τα καταφέρετε γιατί θέλω, όταν αρχίσουμε τα μαθήματα, ο πινακας να ειναι συμπληρωμένος

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟ Α1 ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΣΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ;

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

"ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΣΟΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ" τι σημαίνει αυτό, δεν καταλαβαίνω. Να κάνετε αυτό που γράφω παραπάνω.

"ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ;"
Να πατήσετε το κουμπί που λέει "εισαγωγή" για να προσθέσετε και αλλες σειρές κατω απο τη δική σας.

Επίσης οποιος ρωτάει να γραφει και το όνομά του

ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ Α4 είπε...

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ GOOGLE ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΤΟ BLOGSPOT??????
B' ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ???? Ή ΟΧΙ????

γιάννης κανονάκης α'2 είπε...

Μαρία δε νομίζω να έχουμε μιλήσει για τις παραμέτρους και το κεφάλαιο με τις κοινωνικές ανάγκες...όσον αφορά το α'2 όχι...αλλ ούτως ή άλλως το συμπέρασμα θα βγει αφου΄όλα τα παιδιά γράψουν στον πίνακα και βγουν τα αποτελέσματα...

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ GOOGLE ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΤΟ BLOGSPOT??????
Να βρείτε οτιδήποτε σχετικό και να το γράψετε στην εργασία σας, αναφέροντας και την πηγή του. Στη συνέχεια να το δημοσιεύσετε και στο blog ώστε να το πάρουν και οι υπόλοιποι. Αυτοί οι υπόλοιποι όμως, θα αναφέρουν σαν πηγη ΚΑΙ το blog ΚΑΙ το όνομα αυτού που πρώτος το δημοσίευσε. Φροντίστε λοιπόν να βάζετε το όνομά σας.

B' ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ???? Ή ΟΧΙ????
Θα τις σκεφτείτε μόνοι σας και θα τις γράψετε μόνοι σας, δεν θα σας τις πω εγώ. Είναι ένα απο τα τμήματα της εργασίας που διαφοροποιούν τον ένα μαθητή από τον άλλο.

sevi@3 είπε...

1.Η παρουσιαση του σκοπου της ερευνας και οι κοινωνικες αναγκες που εξυπηρετει ειναι το ιδιο?
2.Στο δευτερο σημειο του βιβλιου(παρουσιαση του προβληματος) μας ζηταει να αναφερουμε τα ορια της μελετης..Υπαρχει ομως ξεχωριστο σημειο μονο για τα ορια στο βιβλιο..(σημειο 7)..Ποσες φορες θα τα γραψουμε...???

Βασιλης Χαριτοπουλος Α4 είπε...

Χαριτοπουλος Βασιλης Α4.Το ερωτηματολογιο στο google ειναι εντελως αβολο...anyway...Θα ηθελα να ρωτησω τν εργασια 8α πρεπει να τν παραδοσουμε στο 1ο μα8ημα??Και αν ναι ολα τα κεφαλαια??ΚΑι αν ναι στα συμπερασματα τι 8α βαλουμε??

Tzortzakis είπε...

Ενας απο τους σκοπους ειναι να καλύψουμε οι κοινωνικές ανάγκες. Ας πούμε, εγω θέλω να διδάξω τα ερωτηματολόγια, αυτο δεν ειναι κοινωνική ανάγκη. Ενας αλλος μπορεί να ειναι απλά περίεργος κλπ κλπ
Η εργασία θα παραδοθεί μετά την πρωτη εβδομάδα μαθημάτων, αφου θα έχουμε και τον πίνακα με τις απαντήσεις.
Στον πίνακα, σας ειπα να βάζετε τα στοιχεια απο τους άλλους μαθητές σε ξεχωριστη σειρά ΚΑΤΩ απο το ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ και οχι στο τέλος του πίνακα. Δεν πολυπειράζει, αλλά καλύτερα να κανετε αυτο που σας ζητάω.

sevi@3 είπε...

Αρα μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε σαν ενα σημειο της εργασιας μας..?Με τα ορια της ερευνας πουσας ρωτησα τι θα κανουμε??Ποσες φορες θα τα γραψουμε τελικα???

Tzortzakis είπε...

Στο κεφάλαιο 2 εξηγούνται τα όρια που αναφέρονται στον ΤΙΤΛΟ, δηλ "μαθητές Λυκείου"

Το κεφ. 7 είναι:
Όρια – Προσδιορισμός και Περιγραφή
Το κεφάλαιο περιγράφει και προσδιορίζει τα όρια της έρευνας. Εξετάζει δηλαδή, τι μελετά και τι δεν μελετά η έρευνα ή διαφορετικά, υποδεικνύει μέχρι πού φτάνει η έρευνα. Είναι επίσης οι παράγοντες που επηρεάζουν και περιορίζουν την αξιοπιστία της, οφειλόμενοι στις περιορισμένες δυνατότητες του ερευνητή. Π.χ. περιορισμένος αριθμός πειραμάτων, περιορισμένη διάρκεια της Έρευνας, επίδραση προηγούμενων ερευνών στο δείγμα, περιορισμένη ακρίβεια οργάνων, απλοποιήσεις των προβλημάτων, παραδοχές,κόστος...
Είναι το στάδιο εκείνο όπου ερευνάται η ανάγκη πραγματοποίησης πειραμάτων και καταγράφονται τα όργανα μέτρησης που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα.

Το κεφ.4 ειναι:
Παρουσίαση κοινωνικών αναγκών που εξυπηρετεί η έρευνα.
Στο στάδιο αυτό ο ερευνητής αναλύει τη χρησιμότητα που έχει η έρευνα που πραγματοποίησε για το κοινωνικό σύνολο. Εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η συγκεκριμένη έρευνα βελτιώνει την υπάρχουσα κατάσταση στον τομέα που αναφέρεται και επισημαίνει το καινούργιο στοιχείο που θα προσθέσει η έρευνα σε αυτά που είναι ήδη γνωστά μέχρι σήμερα.

sevi@3 είπε...

Το μόνο όριο που έχουμε βάλει εμείς όμως είναι η ηλικία..Οτιδήποτε άλλο δεν παίζει ιδιαιτερο ρόλο..Ας πούμε το αν ο μαθητής είναι καλός ή όχι δεν επηρρεαζει την έρετνα..Κ αν δεν βρούμε άλλη έρευνα που να έχει σχέση με τον υπολογιστή??Που πρέπει να ψάξουμε?

sevi@3 είπε...

Νομίζω πως μια σελίδα στην οποία βρίσκεται υλικό για την θεωρία είναι:www.kee.gr Εαν πατήσουμε τη λέξη "έρευνες" και μετά "Χρήση Η/Υ απο τους μαθητές"...Δεν ξέρω όμως αν είναι αυτό που ψάχνουμε..

nikolakis spyros a3 είπε...

Μπήκα στο gmail π είπατε αλλά δν βρίσκω τν πίνακα πουθενά. Εισάγω "spreadsheets..." π λέτε αλλά δν βρίσκει τπτ. Τι να κάνω; Βοήθεια πρκλ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nikolakis spyros a3 είπε...

Εντάξει, τελικά το βρήκα, αλλά δν εμφανίζεται ο πίνακας όταν ανοίγω το έγγραφο. Όμως λέει ότι "φορτώνει" αν κ περιμένω αρκετή ώρα( περίπου 10').

nikolakis spyros a3 είπε...

OK,τελικά το βρήκα! Παρουσίασε σφάλμα η σελίδα την 1η φορά π άνοιξα το αρχείο. Ευχαριστώ κ συγγνώμη για τα 3 αχρείαστα μνμ!

Tzortzakis είπε...

Καλές ερωτήσεις Σεβη.
"Το μόνο όριο που έχουμε βάλει εμείς όμως είναι η ηλικία..Οτιδήποτε άλλο δεν παίζει ιδιαιτερο ρόλο.."
Θυμάσαι Σέβη οτι υπάρχει και ενα κεφάλαιο που λέει, Παράγοντες που ΔΕΝ επηρεάζουν;Εκει μπαίνει το "οτιδήποτε άλλο" Οι παράγοντες όμως αυτοί θα μπορούσαν να επηρεάσουν άν η έρευνα ηταν διαφορετική πχ αν ψάχναμε τη σχέση μεταξυ χρονου χρήσης Η/Υ και σχολικής επίδοσης.

"Χρήση Η/Υ απο τους μαθητές"...Δεν ξέρω όμως αν είναι αυτό που ψάχνουμε..
Δεν ξέρεις; Αν δεν ειναι αυτο σχετικό, τότε ποιο ειναι; Πάντως πρεπει να σου πω οτι το συγκεκριμένο ειναι βιβλίο

γιάννης κανονάκης α'2 είπε...

Κύριε Τζωρτζάκη έχω βάλει την πηγή μου στο θέμα με την βιβλιογραφία ελπίζω να είναι επαρκής...



έχω κάνει το εξής λάθος στον πίνακα...είχα βάλει μπριν αρκετές μέρες τις απαντήσεις μου στον πίνακα και του δεύτερου παιδιού που είχα ρωτήσει...όμως το είχα βάλει στο τέλος του πίνακα...μπορώ να το μεταφέρω κάτω από το όνομά μου; ή τουλάχιστον πως μπορώ να φτιάξω σειρά κάτω από το όνομά μου γιατί πάντα στο τέλος του πίνακα μου βγαίνουν...!

Tzortzakis είπε...

"πως μπορώ να φτιάξω σειρά κάτω από το όνομά μου γιατί πάντα στο τέλος του πίνακα μου βγαίνουν...!"
Αχχχχ, ολα ετοιμα τα θέλετε!
Επιλέγεις ολη τη σειρά απο τον αριθμό της στα αριστερά και γίνεται ολη μπλέ. Μετά πατας το κουμπί εισαγωγή... γραμμή απο κάτω. Ευκολο δεν ειναι;

Tzortzakis είπε...

Δεν πειράζει πάντως, οσοι εβαλαν τα υπόλοιπα στοιχεία απο κάτω ας τα αφήσουν

sevi@3 είπε...

Ναι..Όρια που δεν επηρρεάζουν την έρευνα μπορεί να είναι πολλά(πχ η οικονομική κατάσταση των παιδιών, το φύλλο, σε ποιά τάξη του Λυκείου φοιτούν....)Αλλά το μοναδικό όριο
που την επηρρεάζει είναι το ότι τα παιδιά είναι μαθητές Λυκείου..Σωστα?Τι εννοείται είναι βιβλίο?Δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στην έρευνα..??

Tzortzakis είπε...

"Ναι..Όρια που δεν επηρρεάζουν την έρευνα μπορεί να είναι πολλά"
Μπερδεύεις τη λέξη οριο με τη λέξη παράμετρος ή παράγοντας.

"Τι εννοείται είναι βιβλίο?Δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στην έρευνα..??"
Φυσικά και μπορείτε, αρκει να το βρειτε. Αν υπάρχει κάπου στο internet, βάλε τη διεύθυνσή του στην ανάρτηση ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ να το δουν και άλλοι.

sevi@3 είπε...

Για να είμαι ειλικρινής είχα την εντύπωση ότι είναι το ίδιο..Τι διαφορά έχουν?Στις παραμέτρους αναφέρουμε το που φτάνει το θέμα για το οποίο μιλάμε??

Spyros Kois A2 είπε...

Paratirisapos ston pinaka exoyn svistei kapoia pragmata!
As poyme i dikia moy proosthiki toy alloy pedioy poy eixa kanei den yparxei poia!

Spyros Kois A2 είπε...

Kalispera katarxas giati ksexasa na po!Tora poy mpikan oloi mesa kai vazoyn tis me triseis toys exei ginei enas xamos!

Tzortzakis είπε...

Τι χαμός εχει γίνει; Εκτός οτι βάζετε συνέχεια νέα φύλλα και ανγκάζομαι να τα σβήνω, κατα τα άλλα δεν βλέπω πρόβλημα. Αν κάποιος σου έσβησε κάτι κατα λάθος δεν πειράζει και πολύ, βάλτο πάλι.

Ανώνυμος είπε...

(Βίγλη Α1)
κ. έμενα δεν είχε το όνομα μου στο ερωτηματολόγιο. Το έβαλα εγώ αλφαβητικά. Αν έκανα κάποιο λάθος. Συγγνώμη! Eπίσης είχα κάποιο πρόβλημα στον Η/Υ(δεν είχαμε Internet εχθές το απόγευμα και το βράδυ) τα πέρασα στις 10 το πρωί. (Oμολογώ πως το ξέχασα την προϊγούμενη μέρα, την οποία μας είπατε οτι πρέπει να το καταχωρήσουμε! Ζητώ και παλί Συγγνώμη!

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΜΠΗΚΑ ΠΡΙΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΑΤΑΓΑ Χ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

...ΠΑΤΑΓΑ Χ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ
Να γράφεις το όνομά σου, να γράφεις με μικρά γράμματα, και σε οτι αφορα στο ερωτηματολόγιο, να το ξανακάνεις αφου διαβάσεις όλα τα σχόλια με τις οδηγίες

Κα Βίγλη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

sevi@3 είπε...

Κύριε Τζωτζάκη...Μας είπατε ότι η εργασία θα είναι για την άλλη εβδομάδα....που είναι όμως τα αποτελέσματα?Πρέπει μήπως να μπούμε σε άλλη σελίδα?Η περιγραφή της έρευνας πρέπει να είναι διάγραμμα ροής??Κάτι τελευταίο...Με ποιό τροπο θα γίνει η ανάλυση?

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Βρε Σέβη,
δε φτάνει που μέχρι τώρα ακόμα προσθέτετε στον πίνακα των αποτεσμάτων, δε φτάνει που του αλλάξατε τα φώτα του πίνακα, θέλετε και τα αποτελέσματα; Ετοιμα; Ασε και το οτι έχετε κανει ενα σωρό λάθη και θα πρέπει να σας πω πως διορθώνονται...
Τέλος πάντων. Απο Δευτέρα θα φέρω στο σχολείο εναν πίνακα αποτελεσμάτων και θα σας παω στο εργαστήριο πληροφορικής να δούμε κάποια πράγματα στην ανάλυση και μετά εσεις θα κάνετε τα διαγράμματα και θα βγάλετε τα συμπεράσματα.
Η περιγραφή ειναι καλό να γίνει με διάγραμμα ροης αλλα δεν ειναι απαραίτητο, μπορείτε να την κάνετε και μέ λόγια.

eirini@3 είπε...

κύριε,θα πρέπει σε κάθε κεφάλαιο να βάζουμε τίτλους?π.χ.2.παρουσίαση του προβλήματος?
στην περιγραφή της μελέτης,τί θα γράψουμε?
και κάτι άλλο.οιμεταβλητές θ γραφούν και στο 2ο κεφάλαιο και στο 5ο??

Γιάννης Τζωρτζάκης είπε...

Σέβη, προφανώς οι μεταβλητές θα γραφούν στο κεφάλαιο των μεταβλητών (2ο) και πρέπει να γίνει υπόθεση γι αυτές (κεφ5)
πχ 2.ημερήσιος χρόνος χρήσης 5.Υποθέτω οτι ο ημερήσιος χρόνος χρήσης ειναι 3 ώρες
Αυτά βέβαια έπρεπε να τα γράψετε ΠΡΙΝ δειτε τα αποτελέσματα.
Επίσης κάθε κεφάλαιο να εχει και τίτλο

sevi@3 είπε...

Κύρια Τζωρτζάκη.....Εγώ είμαι η ΣΕΒΗ!!!!!!Την προηγούμενη ερώτηση την έκανε η ΕΙΡΗΝΗ..........!!!!!!!!

sevi@3 είπε...

Κύριε Τζωρτζάκη,είχατε πει ότι θα μας πάτε στο εργαστήριο για να κάνουμε την ανάλυση των αποτελεσμάτων..Πότε θα πάμε?Και στην εργασία τι θα γράψουμε για την ανάλυση?Επίσης τα λάθη σε πόιό σημείο θα τα γράψουμε?Και τα αποτελέσματα θα είναι 20...?1 για κάθε ερώτηση?

Tzortzakis είπε...

Σέβη, τα αποτελέσματα σας τα έδωσα, οπότε η ανάλυση έγινε. Σας ειπα μάλιστα και ποιά συνάρτηση χρησιμοποιήθηκε και γράψατε και ποιά λάθη διορθώθηκαν και ποιά οχι.
Τα αποτελέσματα θα ειναι ένα για κάθε υπόθεση και τα γραφήματα 2 "μπάρες" και 5 "πίτες"
Τα λάθη, πού αλλού;Πριν τις προτάσεις για το μέλλον. Αν μπορεί να χαλάνε την αξιοπιστία της ερευνας, στο κεφ 7

sevi@3 είπε...

Στην εργασια θα βαλουμε μονο τις πιτες ή και ολους τους πινακες?Θα μπουν κατω απο τις υποθεσεις?Η συναρτηση ποια ειναι?..Εμας μονο τα λαθη μας εχετε δωσει..

Tzortzakis είπε...

Σας εχω δώσει τα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Που μπαίνουν αυτά;
Το εχουμε πει αυτό.
Δεν σας ενδιαφέρει να γράψετε τη συνάρτηση που μέτραγε τα γεμάτα κελλιά, υπενθυμίζω πάντως οτι ειναι η COUNTA

sevi@3 είπε...

Επειδή τα έχω μπερδέψει....Αν κάτω απο κάθε συμπέρασμα εγώ βάλω και την "πίτα" που του αναλογει θα είναι λάθος?Στον τρόπο ανάλυσης των πειραματικών αποτελεσμάτων θα γράψουμε ότι έγινε συγκεντρωτικά ή ανά φύλο?

Tzortzakis είπε...

Τα γραφήματα Σεβη, μπαίνουν πριν τα συμπεράσματα, στην ανάλυση των αποτελεσμάτων. Τα συμπεράσματα αναφέρονται αποκλειστικά στις υποθέσεις.
Τα υπόλοιπα, οπως νομίζεις εσύ.

eirini @3 είπε...

Κύριε,έγω τις πίτες τις έβαλα μαζί με τα συμπεράσματα.επειδη μας είπατε ότι τα κεφάλαια θα είναι όπως στο βιβλίο, και στο βιβλίο δεν έχει καμία ανάλυση αποτελεσμάτων.και εγω τωρα το έχω εκτυπώσει.να σας κάνω μια ερώτηση?έχω γράψει τα κεφάλαια 2,5, 10 και μου έχουν βγει 40 σελίδες. η γραμματοσειρά δεν είναι μεγάλη,ούτε έχω αφήσει ιδιαίτερα κενά.μήπως κάνω κάτι λάθος?

Tzortzakis είπε...

....Κύριε,έγω τις πίτες τις έβαλα μαζί με τα συμπεράσματα.
Εντάξει, δεν πειράζει

2,5, 10 και μου έχουν βγει 40 σελίδες.
Τι να σου πω, πολλές μου φαίνονται αλλά αφου τις εχεις γράψει φέρτες να τις δω.

nikolakis spyros a3 είπε...

Πρέπει να βάλλουμε και τον πίνακα του excel με τ αποτελ. στν εργασία ή μόνο τα διαγράμματα είναι αρκετά;

nikolakis spyros a3 είπε...

Α και κάτι άλλο! Τν εργασία από το κεε θα τη βάλλουμε στο 2ο κεφ. της έρευνας (παρουσίαση προβλήματος);

Tzortzakis είπε...

Τις τελευταιες ερωτήσεις τις εχω απαντήσει. Αν θέλει ας απαντήσει κάποιος άλλος

eirini @3 είπε...

απάντηση στον Σπύρο Νικολάκη Α'3

Στο 2ο κεφάλαιο το βάζεις σαν θεωρία.η κάθε υπόθεση πρέπει να έχει το αποτέλεσμα/συμπέρασμά της.κάνεις 5 πίτες και 2 με στήλες και το βάζεις στην ανάλυση αποτελεσμάτων.

nikolakis spyros a3 είπε...

OK ευχαριστώ πολύ Ειρήνη!

STATHIS KOLLIAS είπε...

ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ Α2... ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΛΕΙΠΑΤΕ, ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ...?

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για την δουλειά που κάνετε. Είμαι και εγώ καθηγήτρια τεχνολογίας και μιας και παρατηρώ ότι δουλεύετε αρκετά με το internet σκέφτηκα ότι η παρακάτω σελίδα : http://www.mysurvs.com/ ίσως να σας φανεί αρκετά χρήσιμη μιας και μέσω αυτής μπορείτε να φτιάξετε ερωτηματολόγιο ( με πολλά είδη ερωτήσεων) και να βγάλει αυτόματα τα διαγράμματα.
Καλή συνέχεια στις εργασίες σας.

Ανώνυμος είπε...

lol

Ανώνυμος είπε...

8a sou apagagw th gata an de mou fereis ena eishthrio gia to final tou volleu kai mia krema jotis me geush kafe kai amugdala.....